Donnerstag, 21. August 2014

Mami war in London - Neuzugänge

Halli Hallo ihr Lieben, 

in der letzten Woche war meine Mama ein paar Tage in London, da hab ich natürlich meine Chance gewittert und ihr eine Liste mit ein paar Büchern gegeben, die ich gern hätte....und sie hat mir die doch tatsächlich alle mitgebracht!! <3 <3


Gegeben hat es wie ihr oben sehen könnt:

An Abundance of Katherines John Green

When it comes to relationships, Colin Singleton's type is girls named Katherine. And when it comes to girls named Katherine, Colin is always getting dumped. Nineteen times, to be exact. On a road trip miles from home, this anagram-happy, washed-up child prodigy has ten thousand dollars in his pocket, a bloodthirsty feral hog on his trail, and an overweight Judge Judy - loving best friend riding shotgun - but no Katherines. Colin is on a mission to prove The Theorem of Underlying Katherine Predictability, which he hopes will predict the future of any relationship, avenge Dumpees everywhere, and finally win him the girl. 

Will Grayson, Will Grayson John Green

One cold night, in a most unlikely corner of Chicago, teenager Will Grayson crosses paths with . . . Will Grayson! Two teens with the same name who run in two very different circles suddenly find their lives going in new and unexpected directions. Culminating in epic turns-of-heart on both of their parts, they team up to produce the most fabulous musical ever to grace the high-school stage.

Four Veronica Roth

Readers first encountered Tobias Eaton as "Four" in Divergent. His voice is an integral part of Allegiant. Readers will find more of this charismatic character's backstory told from his own perspective in Four: A Divergent Collection. When read together, these long narrative pieces illuminate the defining moments in Tobias Eaton's life.

Clockwork Prince Cassandra Clare 

Clockwork Princess Cassandra Clare 




Habt ihr schon was von den Büchern gelesen?
Welches soll ich zuerst lesen? 


Kommentare:

  1. Schöne Neuzugänge, viel Spaß beim lesen :)

    Liebe Grüße,
    Lisa

    AntwortenLöschen
  2. also wenn man schon in england is, muss man auch englische Bücher kaufen, hab ich damals auch gleich gemacht ;) Hab die Bücher alle nicht gelesen, würde also losen, mit welchem ich an deiner Stelle anfangen würde :D

    AntwortenLöschen
  3. Guten Morgen
    ich wünschte mein Englisch wäre besser, denn oftmals sind die Bände in Englisch um einiges günstiger als die deutsche Übersetzung. Aber ich will es auch nicht riskieren nur die Hälfte des Buches zu kapieren ☺
    GLG

    AntwortenLöschen